Inleiding:
U gaat een nieuw project aanmaken. U vult hiervoor een informatielijst in, waarvan een groot aantal velden verplicht in te vullen zijn.
De gegevens die u invoert worden gebruikt door de GWS-Monitor zelf, maar zullen ook in de export-files terug komen. Op die manier kan iemand die niet bekend is met het project, toch herleiden waar de werkzaamheden uitgevoerd zijn.
In uw scherm klikt u rechts-boven op “Nieuw”. Er zal een sub-menu geopend worden, waarna u kunt kiezen voor een stationaire bouwplaats of een tracé-project met meerder sub-projecten.

We kiezen hier voor “Stationaire bouwplaats”.
U krijgt een lijst met in te geven informatie. De vetgedrukte velden zijn verplicht om in te vullen. Andere velden kunt u in een later stadium invoeren.
We beginnen bij de projectgegevens:
Naam: | Dit is de naam van uw project |
Nummer: | Dit is het projectnummer |
E-mail adres calamiteiten: | In dit veld geeft u 1 of meerdere ontvangers op, welke tijdens de werkzaamheden eventuele meldingen door zullen krijgen. Met een komma-scheiding kunt u meerdere e-mail adressen opgeven. |
Vergunninghouder: | Dit is de houder/aanvrager van de vergunning of melding |
Waarschuwings e-mail: |
Hier kunt u kiezen of u een melding wil laten versturen zodra te lang geen gegevens meer zijn ingevoerd. |
Cluster: | Kies hier het projectcluster waar uw werkzaamheden in ondergebracht worden. Deze clusters zijn per licentie verschillend, en kunnen op verzoek aangepast worden. |
Zie de afbeelding voor meer informatie.
